بسمة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بسمة

ابتسم فهناك من يحبك

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

مافيش مشاكل؟؟ طب ازاى ؟؟

كاتب الموضوعرسالة
بسمة 270
عضو فعال
عضو فعال
بسمة 270

مافيش مشاكل؟؟ طب ازاى ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: مافيش مشاكل؟؟ طب ازاى ؟؟   مافيش مشاكل؟؟ طب ازاى ؟؟ Emptyالسبت أبريل 14, 2007 11:45 pm

هاااااااااااااااااااااااااااااي علي كل الشباب و البنات الي في المنتدي اخباركو ايه و عاملين ايه في المزاكره لو لسه ممتحنتوش و عملتو ايه لو انتو خلصتو

لاحظت حاجه غريبه القسم ده مفيش فيه روح يعني زي ما يكون الناس الي بيحبو معندهموش مشاكل بس بالذمه دي مش غريبه
لو في حد فيكو بيحب عمره ما قابل مشكله و لو حتي لقلها حل ليه ميقولش مشكلته و حلها و الكل يقول رايه فيها كده هيكون في مشااركه حقيقيه و بعدين الي بيقولو حب ممكن حد يعرف الحب؟؟؟
طبعا هتقولي عليا حشري و مناخيري طويله لا والله انا مش كده بس كنت بساعد ناس كتير في حل مشاكلهم مش علشان انا دونجوان لا ةالله انا اغلب من الغلب بس علشان بنحلل الموضوع حته حته

و دلوقتي هسالكو سؤال هوه مش مكانة بس انا عايز اعرف رايكو فيه

يعني ايه حب ؟؟ و هل العذاب غريزه مرتبطه بالحب؟؟

يا ريت اشوف ردوكو و براحه عليا انا مش قدكواااا
سلام
بسمة 270
عضو فعال
عضو فعال
بسمة 270

مافيش مشاكل؟؟ طب ازاى ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مافيش مشاكل؟؟ طب ازاى ؟؟   مافيش مشاكل؟؟ طب ازاى ؟؟ Emptyالثلاثاء مايو 22, 2007 5:50 am

هاااااااااااااااااااااااااااااي علي كل الشباب و البنات الي في المنتدي اخباركو ايه و عاملين ايه في المزاكره لو لسه ممتحنتوش و عملتو ايه لو انتو خلصتو

لاحظت حاجه غريبه القسم ده مفيش فيه روح يعني زي ما يكون الناس الي بيحبو معندهموش مشاكل بس بالذمه دي مش غريبه
لو في حد فيكو بيحب عمره ما قابل مشكله و لو حتي لقلها حل ليه ميقولش مشكلته و حلها و الكل يقول رايه فيها كده هيكون في مشااركه حقيقيه و بعدين الي بيقولو حب ممكن حد يعرف الحب؟؟؟
طبعا هتقولي عليا حشري و مناخيري طويله لا والله انا مش كده بس كنت بساعد ناس كتير في حل مشاكلهم مش علشان انا دونجوان لا ةالله انا اغلب من الغلب بس علشان بنحلل الموضوع حته حته

و دلوقتي هسالكو سؤال هوه مش مكانة بس انا عايز اعرف رايكو فيه

يعني ايه حب ؟؟ و هل العذاب غريزه مرتبطه بالحب؟؟

يا ريت اشوف ردوكو و براحه عليا انا مش قدكواااا
سلام

مافيش مشاكل؟؟ طب ازاى ؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مافيش حاجة اسمها حب, كفاية باة كذب وغش وخداع